.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.
جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال برفی و لغزنده است

سرهنگ پیمان کرمی  گفت: اکنون شاهد بارش برف در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در حوزه استحفاظی پلیس راه این استان هستیم و سطح جاده ها لغزنده است.

 

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن شرایط جوی و استمرار بارش بستن زنجیر چرخ در محور کرج - چالوس اجباری است و در صورت همراه نداشتن ، پلیس راه از ادامه مسیر رانندگان جلوگیری خواهد کرد.

 

رییس پلیس راه البرز با تصریح بر ضرورت پرهیز رانندگان از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راهها از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

 

 رییس پلیس راه البرز یادآور شد: با توجه به بارش برف توام با شدت سرما به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات این استان، رانندگان و مسافران در صورت لزوم و با تجهیزات کامل سفر کنند.

 

کرمی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت و تجهیزات کافی مهمترین توصیه برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.